هزینه آزمون آیلتس
نوشته شده توسط : رضا جعفری

هزینه آزمون آزمایشی آیلتس
آزمون آیلتس یک آزمون معتبر و بین المللی است که هر ساله در بسیاری از کشورها برای سنجش مهارت های زبان انگلیسی افراد برگزار می شود. برای شرکت در آزمون آیلتس ابتدا باید مبلغی مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش کشور پرداخت کنید که قیمت آن قطعی نیست و بهتر است بدانید تنها مرجع رسمی صدور مجوز برای انجام آزمون آیلتس سازمان سنجش آموزشی کشور است. در این مقاله به بررسی هزینه آزمون آیلتس شما در ایران و سایر کشورها می پردازیم.
برای آمادگی حداکثری آیلتس یکی از مهم ترین قسمت ها شرکت در آزمون های آزمایشی آیلتس است. هزینه تست های شبیه سازی شده در ایران متفاوت است. آموزشگاه زبان ایرانیان آکسفورد آزمون های آزمایشی با کیفیت آیلتس و همچنین ارائه پاسخ های کامل و تجزیه و تحلیل نمره را برگزار می کند. برای شرکت در آزمون آیلتس ایران آکسفورد و دریافت هزینه حتما با موسسه تماس بگیرید.

هزینه کلاس های آموزشی آیلتس

به نقل از دهکده زبان همانطور که در بالا دیدید، برای شرکت در آزمون آیلتس باید هزینه های نسبتا بالایی بپردازید. به همین دلیل آموزش آیلتس بسیار مهم است. آموزشگاه زبان آکسفورد ایران تنها موسسه زبانی است که دوره های آموزشی آیلتس را بصورت تضمینی و کتبی ارائه می دهد. از مزایای کلاس های آیلتس ما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

معلمان با تجربه با سابقه زبان آموزان موفق در گذشته
تراکم کلاس های آیلتس
آموزش آیلتس تضمینی
ارائه تست های آزمون رایگان به داوطلبان
در صورت نارضایتی معلم، وجه را برگردانید
در صورت عدم کسب نمره مورد نظر در آزمون آیلتس، وجه را بازگردانید
برگزاری دوره های مختلف گروهی، نیمه خصوصی، خصوصی، حضوری و آنلاین برای داوطلبان با شرایط مختلف
خلاصه نکات کلیدی در مورد هزینه های آزمون آیلتس

زبان آموزان توجه داشته باشند که هزینه آزمون آیلتس 2022 برای آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال یکسان است و نوع آزمون از نظر هزینه تفاوتی نخواهد داشت. اگر قصد شرکت در آیلتس در کشورهای دیگر مانند ارمنستان، ترکیه، امارات متحده عربی و ... را دارید، بهتر است قیمت ها را با مرکز آن کشور بررسی کنید. زیرا هر مرکز بسته به امکانات و نیازهای محلی خود ممکن است هزینه بالاتر یا کمتری را دریافت کند. همچنین باید توجه داشته باشید که علاوه بر قیمت آیلتس 2022، اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را در کشور دیگری دارید، زیرا بخش شفاهی معمولاً در روز دیگری (هفت روز بعد یا قبل از قسمت کتبی) برگزار می شود، باید هزینه را پرداخت کنید. هزینه های اقامت در این کشور کشورها را هم بپذیرید.





:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: